Euroferry Olympia

Info: info@euroferryolympia.com

  • Risorse per passeggeri e danneggiati della tragedia Euroferry Olympia 18.2.2022 – chiamate/Whatsapp: +39 379 1007475
  • Resources for passengers and victims of the Euroferry Olympia tragedy 18.2.2022 – voice calls/Whatsapp: +39 379 1007475
  • Resurse pentru pasageri și victime ale tragediei Euroferry Olympia 18.2.2022 – apeluri vocale/Whatsapp: +39 379 1007475
  • Δικαιώματα επιβατών και θυμάτων της τραγωδίας Euroferry Olympia 18.2.2022 – φωνητικές κλήσεις/Whatsapp: +39 379 1007475
Italiano

LA TRAGEDIA DI EUROFERRY OLYMPIA ED I DIRITTI DEI PASSEGGERI

 

Il 18 febbraio 2022 il traghetto battente bandiera italiana EUROFERRY OLYMPIA, di proprietà Grimaldi Euromed, con passeggeri dichiarati a bordo 239 e 51 membri dell’equipaggio e molti camion e automobili, ha preso fuoco in uno dei garage durante la navigazione da Igoumenitsa, in Grecia, a Brindisi, in Italia. La maggior parte dei passeggeri ha abbandonato la nave con le scialuppe di salvataggio ed è tornata a Kerkyra, in Grecia, molte ore dopo; alcuni di loro hanno dovuto essere ricoverati in ospedale; purtroppo alcuni dei passeggeri sono ancora dispersi e altri sono morti.

Come avvocati che rappresentano le vittime di grandi tragedie marittime di questo tipo, è estremamente frustrante apprendere che anche nel 2022, anno dopo anno, tragedie come questa continuano a verificarsi.

Sulla base dei dettagli fin qui riportati, sembra che questo grave sinistro marittimo sia una replica della tragedia marittima del ro-ro NORMAN ATLANTIC avvenuta nel 2014 nelle stesse circostanze, sulla stessa rotta marittima e molto probabilmente per ragioni e cause molto simili.

In qualità di avvocati esperti in molti casi di alto profilo abbiamo anche rappresentato con successo il più grande gruppo di sopravvissuti e famiglie di passeggeri deceduti su NORMAN ATLANTIC, consentendo loro di recuperare danni economici e morali. Oggi anche i passeggeri di EUROFERRY OLYMPIA hanno il diritto di rivendicare il risarcimento delle loro perdite, e stiamo già assistendo persone a bordo di EUROFERRY OLYMPIA.

 

DIRITTI DEI PASSEGGERI E DELLE AZIENDE/PROPRIETARI: COSA DOVRESTE FARE, POTETE FARE E NON DOVRESTE FARE.

Le famiglie dei passeggeri che saranno purtroppo definitivamente dichiarati morti, ma anche tutti i passeggeri soccorsi sopravvissuti, compresi i camionisti, hanno notevoli diritti al risarcimento per perdita della vita, lesioni personali, dolore e sofferenza psichici, danni morali, perdita di effetti personali, perdita di veicoli e ogni altro danno.

Le pretese possono essere azionate nei confronti dei proprietari e titolari effettivi/noleggiatori della nave ed in via di azione diretta anche nei confronti delle loro compagnie assicurative, in conformità con la Convenzione di Atene e il Regolamento UE 392/2009 sulla responsabilità dei vettori di passeggeri via mare.

Le aziende/proprietari di autocarri hanno diritto di reclamare i valori dei veicoli, della merce trasportata e di ogni altro danno patrimoniale derivante dal sinistro.

Tali pretese nei confronti delle società e dei loro assicuratori possono essere soggette a limiti monetari massimi stabiliti dalla legge. Tuttavia – cosa importante – può essere possibile superare queste limitazioni monetarie se viene dimostrata la responsabilità per colpa grave o intenzionale degli armatori/noleggiatori della nave e se le pretese vengono estese a soggetti Terzi, come ad esempio coloro che hanno costruito e/o certificato una nave non navigabile, la cui responsabilità non rientra nelle limitazioni monetarie di responsabilità.

I termini di prescrizione per le azioni contro gli armatori/vettori sono relativamente brevi: un (1) anno per i reclami merci e due (2) anni per i reclami dei passeggeri. Ciò significa che se i soggetti obbligati non accetteranno di pagare volontariamente, le persone e gli enti danneggiati dovranno attivarsi quanto prima per tutelare i propri diritti.

È importante che i ricorrenti nominino al più presto i propri esperti tecnici e legali per partecipare alle indagini già in corso.

Inoltre, invitiamo ad astenersi dal firmare documenti con qualsiasi parte prima di aver consultato prima avvocati esperti in materia marittima.

 

CHI SIAMO: IL NOSTRO TEAM, LA NOSTRA ESPERIENZA NEGLI INCIDENTI MARITTIMI.

I nostri studi legali hanno una vasta esperienza in casi internazionali di lesioni personali e incidenti mortali.

Dal 2000 abbiamo seguito per conto delle famiglie e dei danneggiati le più importanti e tragiche cause marittime, alcune di queste sono:

  • EXPRESS SAMINA, al largo dell’isola di Paros in Grecia (anno 2000) 82 morti.
  • AL SALAM BOCCACCIO ‘98”, Mar Rosso, Egitto (anno 2006) 1031 morti.
  • COSTA CONCORDIA, Isola del Giglio, Italia (anno 2012) 32 morti.
  • NORMAN ATLANTIC, al largo delle coste adriatiche greche (anno 2014) 31 morti.

NORMAN ATLANTIC è una tragedia marittima molto simile a quella di EUROFERRY OLYMPIA accaduta di nuovo nella stessa zona, quando il traghetto ha preso fuoco e ci sono state molte vittime tra i passeggeri.

È una sorprendente somiglianza che con EUROFERRY OLYMPIA dalle prime analisi, abbiamo un altro allarme ritardato e un’altra mancata soppressione dell’incendio da parte della nave.

Nel caso NORMAN ATLANTIC i nostri tre studi legali hanno rappresentato più di 150 passeggeri compresi i superstiti passeggeri e famiglie di 10 passeggeri dispersi deceduti.

Come detto, questo è stato di gran lunga il gruppo più numeroso di vittime di una qualsiasi delle cause pendenti sia in Italia che in Grecia, e abbiamo partecipato attivamente alle indagini sui fatti. Abbiamo partecipato ai processi penali in entrambi i paesi; inoltre, abbiamo avviato processi per ottenere il risarcimento dinanzi ai Tribunali italiani non solo nei confronti degli armatori e noleggiatori (i vettori), ma anche nei confronti dei costruttori navali (progettazione e costruzione di nave difettosa e non idonea alla navigazione), e nei confronti della società italiana di classificazione RINA S.p.A., per aver classificato/certificato una nave inadatta alla navigazione. Abbiamo impiegato tecnici molto specializzati (architetti navali, esperti antincendio, ingegneri, esperti ISM, medici specialisti ecc.) e il caso si è concluso con ampia soddisfazione per i nostri clienti che hanno ricevuto risarcimenti molto elevati.

Abbiamo rappresentato con successo diverse nazionalità alla ricerca di un risarcimento da diversi soggetti responsabili, ovvero armatori, noleggiatori, cantieri navali, società di classificazione.

AL SALAM BOCCACCIO 98 è la più grande causa per tragedia marittima attualmente pendente al mondo.

In questa causa abbiamo contribuito allo sviluppo delle responsabilità degli organismi riconosciuti e delle società di classificazione ottenendo la rivoluzionaria sentenza 2020 della Corte di giustizia dell’Unione Europea che ha negato l’immunità dello Stato a RINA S.p.A. (causa C-641/18), società peraltro capogruppo di quella che ha classificato e certificato EUROFERRY OLYMPIA.

 

COME PROTEGGERE I TUOI DIRITTI NELLA TRAGEDIA EUROFERRY OLYMPIA.

Chiamaci e consultaci per avere una descrizione dettagliata dei passi che andranno seguiti.

Tieni presente che si possono avere diritti sia come solo passeggero, sia come passeggero e proprietario di merce danneggiata (es. eri a bordo della nave con il tuo camion/furgone), oppure potresti essere un’azienda che possiede un veicolo danneggiato (es. il camion era guidato da un dipendente) o un’azienda titolare di sola merce danneggiata (es. frutta fresca trasportata su camion da terzi).

Potresti anche essere, tragicamente, familiare di un passeggero deceduto o scomparso.

 

Come sopravvissuto, dovresti prendere nota di quanto segue:

  • se soffri di sintomi o disturbi di qualsiasi genere, o di semplice stress, rivolgiti al tuo medico oa qualsiasi altro specialista per ricevere le migliori cure; conservare tutte le prove mediche comprese le prescrizioni farmaceutiche;
  • conservare tutte le ricevute delle erogazioni connesse al sinistro nonché i documenti comprovanti gli effetti personali a bordo ed il loro valore (fatture, ecc.);
  • conservare tutti i video, le foto, i dati del cellulare e le registrazioni riguardanti l’incidente e le conseguenze immediate;
  • conservare, stampare, copiare tutte le prove relative al viaggio inclusi biglietti, e-mail di voucher, volantini con istruzioni di sicurezza, relative al viaggio a bordo dell’EUROFERRY OLYMPIA;
  • non sottoscrivere alcun tipo di documento contrattuale inerente i Vostri danni/perdite presentato dal vettore/armatore o da qualsiasi altra persona/società che agisca per loro conto compresi gli assicuratori; se sei un parente di un passeggero deceduto, hai diritto a ricevere acconti senza firmare alcun tipo di liberatoria; in relazione a pregressi incidenti alcune associazioni dei consumatori hanno promosso accordi bassi e insoddisfacenti con gli armatori.

È importante che tutte le persone danneggiate da questo incidente siano coinvolte quanto prima, come vittime e ricorrenti, in tutte le procedure che sono già e che si svolgeranno a tempo debito in Grecia e in Italia, tra cui:

  • gli accertamenti intrapresi dalle Autorità; in qualità di avvocati in rappresentanza dei danneggiati nomineremo periti tecnici, presenteremo richieste di ulteriori azioni nelle indagini, ecc.; le vittime devono essere coinvolte fin dall’inizio con i propri avvocati ed esperti specializzati per assicurarsi che nulla venga trascurato dalle autorità inquirenti;
  • eventuali successivi procedimenti penali e processi a carico dei responsabili (procedimenti penali preliminari sono già stati avviati a Corfù, in Grecia; il Pubblico Ministero ha aperto un fascicolo penale, ha interrogato il comandante e gli ingegneri della nave, ha avviato interrogatori dei testimoni dell’equipaggio e passeggeri soccorsi);
  • procedimenti civili per risarcimento che possono essere promossi dinanzi alla giurisdizione italiana o greca; queste due opzioni dovranno essere esaminate attentamente poiché ci sono diversi fattori pro e contro ciascuna giurisdizione; nel caso NORMAN ATLANTIC il nostro team ha portato le pretese nei tribunali italiani a causa del livello più elevato di risarcimenti solitamente concessi e questa strategia si è rivelata più vantaggiosa per i nostri clienti.

 

TERMINI DI COLLABORAZIONE

Richiederemo ai ricorrenti di firmare un’autorizzazione-riserva e, a tempo debito, una procura notarile. In base ai nostri accordi contrattuali tutti i costi e le spese per il perseguimento delle pretese saranno anticipati dagli avvocati (compresi i tecnici esperti) e saranno restituiti agli avvocati solo in caso di esito positivo della causa e pagamento dei risarcimenti agli attori, altrimenti t saranno a carico degli avvocati che li avranno avanzati.

 

CONTATTI

Parliamo tutte le lingue interessate.

Non esitate a chiamarci qui: chiamate/Whatsapp: +39 379 1007475

  • Studio Legale Pavlakis-Moschos & Associates: tel. +30 210 41 80 700, Silina Pavlakis, e-mail: silinapavlakis@pavlakis-moschos.gr, sito web: www.pavlakis-moschos.gr
  • Studio Legale Ambrosio & Commodo: tel. +39 011 545054, Stefano Bertone, email: bertone@ambrosioecommodo.it, sito web: www.ambrosioecommodo.it
  • Studio Legale Bona Oliva & Associati: tel. +39 011 5111005, Giulia Oberto, email: oberto@mbolaw.it, sito web: www.mbolaw.it

 

Caratteristiche della nave:

Proprietario registrato: GRIMALDI EUROMED SPA, Via Marchese Campodisola 13, 80133 Napoli NA, Italia

ISM Manager: GRIMALDI EUROMED SPA, Via Marchese Campodisola 13, 80133 Napoli NA, Italia.

Ship Manager: GRIMALDI GROUP SPA, Via Marchese Campodisola 13, 80133 Napoli NA, Italia.

Costruito da: Stocznia Gdanska SA, Polonia.

Classificazione: 07.02.2020 da “Registro Italiano Navale” 7.2.2020

Attestato di gestione della sicurezza: “Registro Italiano Navale”

P&I Club: Standard P&I Club per Charles Taylor & Co

Dimensioni: 183,00 x 28,70 x 6,80 m.

Nodi: 21,3.

Passeggeri: 600

English

EUROFERRY OLYMPIA TRAGEDY AND THE PASSENGERS’ RIGHTS

 

On 18 February 2022 a fire broke out on the Italian flagged ferry ship EUROFERRY OLYMPIA, of Grimaldi Euromed, with reported passengers 239 and 51 crew and many trucks and cars onboard, reportedly in one of its vehicles’ garages, while sailing from Igoumenitsa, Greece, to Brindisi, Italy. Most of the passengers abandoned the ship by the life boats and arrived back in Kerkyra, Greece many hours later; some of them had to be hospitalized; unfortunately, some of the passengers are still missing and some others died.

 

For us, as lawyers representing victims of major maritime tragedies of this kind, it is extremely frustrating learning that even in 2022, year after year, tragedies like this one keep taking place.

 

On the basis of the details reported so far, it seems that this major maritime casualty is a replica of the maritime tragedy of the ro-ro NORMAN ATLANTIC that happened in 2014, under same circumstances, on the same sea route and most probably for very similar reasons and causes.

 

As experienced lawyers in many high-profile cases, we have successfully represented the largest group of survivors and families of deceased passengers on Norman Atlantic, assisting them to recover pecuniary and non-pecuniary losses, and today the EUROFERRY OLYMPIA have also the right to claim for compensation for their losses because of the fire incident.

 

We are already assisting individuals on board the EUROFERRY OLYMPIA.

 

 

PASSENGERS’ AND TRUCK COMPANIES/OWNERS’ RIGHTS – WHAT YOU SHOULD DO, CAN DO, AND SHOULD NOT DO.

 

The families of the passengers who will sadly be finally declared dead, but also all the rescued surviving passengers including truck drivers have considerable rights for compensation for loss of life, personal injuries, psychological pain and suffering, moral damages, loss of personal effects, loss of their vehicles and any other damage.

They have claims against the owners and beneficial owners/charterers of the ship and direct claims against their insurance companies, in accordance with the Athens Convention and the EU Regulation 392/2009 on the liability of carriers of passengers by sea.

 

Truck companies/owners will have the right to claim for the values of the vehicles, the carried goods and any other pecuniary damage arising from the accident and not covered by their insurances

 

Such claims against the companies and their insurers may be subject to monetary maximum limits that are set by the law. However, it may be possible to overcome the monetary limitations if recklessness of the shipowners/charterers of the ship is proved and/or if the claims are extended to include third parties, as for example those who built and/or certified an unseaworthy ship, the liability of which is not falling under the monetary limitations.

 

The limitation periods for actions against shipowners/carriers are relatively short: one (1) year for cargo claims and two (2) years for passenger claims. This means that if the liable entities will not accept to pay voluntarily, damaged persons and entities will need to become active as soon as possible in seeking protection for their rights.

 

It is important for claimants to name their own technical and legal experts as soon as possible in order to participate in the investigations that are already ongoing.

 

Also, we encourage you to abstain from signing any documents with any party before having consulted first with lawyers experienced in maritime matters.

 

 

WHO WE ARE: OUR TEAM, OUR EXPERIENCE IN MARITIME INCIDENTS.

 

We are highly specialized and have extensive experience in international personal injury and fatal accident cases.

 

Since 2000 our firms have managed the most important and tragic maritime cases on behalf of claimants, some of these are:

 

  • EXPRESS SAMINA, off Paros island in Greece (year 2000) 82 deaths.
  • AL SALAM BOCCACCIO ‘98”, Red Sea, Egypt (year 2006) 1031 deaths.
  • COSTA CONCORDIA, off Giglio Island, Italy (year 2012) 32 deaths.
  • NORMAN ATLANTIC, off Greek Adriatic coasts (year 2014) 31 deaths.

 

The NORMAN ATLANTIC is a very similar maritime tragedy to the EUROFERRY OLYMPIA casualty and happened in the same area, when the ferry caught fire and there were many casualties between the passengers.

 

It is a striking similarity that with EUROFERRY OLYMPIA it appears that we have another delayed fire alarm and another failure of the ship to suppress the fire.

 

In the NORMAN ATLANTIC case our three law firms have represented more than 150 passengers including surviving passengers and families of 10 deceased-missing passengers.

As said, this was the largest group of victims of any of the pending lawsuits either in Italy and Greece and we have actively participated in the factual investigations. We have pursued the criminal trials in both countries; moreover, we brought claims for compensation before the Italian Courts not only against the shipowners and charterers (the carriers), but also against the shipbuilders for defective and unseaworthy design and construction of the ship, and against the ship’s Italian classification society RINA, for certifying an unseaworthy ship. We have employed specialized experts (naval architects, fire experts, engineers, ISM experts, specialist doctors etc) and the case ended very successfully for our clients who have received very high awards.

 

We have successfully represented different nationalities claiming compensation from different liable parties i.e. ship owners, charterers, shipbuilding yards, classification societies.

 

AL SALAM BOCCACCIO 98 is the largest maritime tragedy lawsuit pending in the world at present.

I

n this case, we have contributed to the development of recognised organizations’ and classifications societies’ responsibilities by obtaining the 2020 revolutionary judgment by the Court of Justice of the European Union that denied the State immunity to a classification and certification Italian company (case C-641/18), this company being the holding company of the one that classified and certified EUROFERRY OLYMPIA.

 

 

 

HOW TO PROTECT YOUR RIGHTS IN THE EUROFERRY OLYMPIA TRAGEDY.

 

Call and consult with us to have a detailed description of what will happen next.

Be informed that you have a claim either as a passenger only, or as a passenger and owner of damaged goods (i.e. you were in the ship with your small truck), or you might be a company owning a damaged vehicle only (i.e. the truck was driven by an employee), or a company owner of damaged goods only (i.e. fresh fruit transported in a truck by a third party).

You may also be, tragically, one family of deceased or disappeared passengers.

 

As a survivor, you should take note of the following:

 

  • if you are suffering symptoms or disorders of any kind, or mere stress, contact your doctor or any other specialist in order to receive the best treatments; keep all medical evidence including pharmaceutical prescriptions;
  • keep all receipts of disbursements connected with the accident as well as documents proving the personal belongings onboard and their value (invoices, etc).;
  • keep all videos, photos, mobile phone data and recordings concerning the accident and the immediate aftermath;
  • preserve, print, copy all evidence related to the voyage including tickets, voucher emails, leaflets with safety instructions, concerning your trip on board of the EUROFERRY OLYMPIA;
  • do not sign any sort of contractual document concerning your damages/losses submitted by the carrier/shipowner or any other person/company acting on their behalf including insurers; if you are a relative to a passenger who has perished, you are entitled to receive interim payments without signing any sort of release; in relation to previous accidents some consumer organizations promoted low and unsatisfactory settlements with the shipowners.

 

It is important for all persons damaged by this accident to become involved as soon as possible, as victims and claimants, in all procedures that are already and will in due course take place in Greece and Italy, including:

 

  • investigations undertaken by the Authorities; as lawyers representing the damaged persons we will appoint technical experts, submit applications for additional actions in the investigations, etc.; victims need to get involved since the beginning with their own specialised lawyers and experts in order to make sure that nothing is neglect by the investigating authorities;
  • any subsequent criminal proceedings and trials against the liable persons (criminal preliminary proceedings have already started in Corfu, Greece; the Public Prosecutor has opened a criminal file, has interrogated the master and engineers of the ship, has started witnesses’ interrogations of crew and rescued passengers);
  • civil proceedings for compensation that may be brought before the Italian or in Greek jurisdiction; these two options will need to be carefully examined since there are several factors pro and against each jurisdiction; in the NORMAN ATLANTIC case our team has brought the claims in the Italian courts because of the higher level of compensations usually awarded, and this strategy has proved more beneficial for our clients.

 

 

RETAINERS’ TERMS

 

We shall require the claimants to sign an Authorization-Retainer and – in due course – a notarized power of attorney. Under our contractual agreements all costs and expenses for the prosecution of the claims will be advanced by the lawyers (including technical experts) and will be returned to the lawyers only in case of successful finalization of the case and payment of the compensations to the claimants, otherwise they will be borne by the attorneys who will have advanced them.

 

CONTACTS

 

We speak all involved languages.

Do not hesitate to call us here: voice calls/Whatsapp: +39 379 1007475 

  • Law offices of Pavlakis-Moschos & Associates: +30 210 41 80 700, Silina Pavlakis, email: silinapavlakis@pavlakis-moschos.gr, website: www.pavlakis-moschos.gr
  • Law offices of Ambrosio & Commodo: tel. +39 011 545054, Stefano Bertone, email: bertone@ambrosioecommodo.it, website: www.ambrosioecommodo.it
  • Law offices of Bona Oliva & Associati: tel. +39 011 5111005, Giulia Oberto, email: oberto@mbolaw.it, website: www.mbolaw.it

 

 

Ship details:

 

Registered owner: GRIMALDI EUROMED SPA, Via Marchese Campodisola 13, 80133 Naples NA, Italy

ISM Manager: GRIMALDI EUROMED SPA, Via Marchese Campodisola 13, 80133 Naples NA, Italy.

Ship manager/Commercial manager: GRIMALDI GROUP SPA, Via Marchese Campodisola 13, 80133 Naples NA, Italy.

Built by: Stocznia Gdanska S.A, Poland.

Classification: 07.02.2020 by “Registro Italiano Navale” 7.2.2020

Safety management certificate: “Registro Italiano Navale”

P&I Club: Standard P&I Club per Charles Taylor & Co

Dimensions : 183,00 x 28,70 x 6,80 m.

Knots : 21,3.

Passengers. 600

 

Română

EUROFERRY OLYMPIA TRAGEDIA ȘI DREPTURILE DVS

 

La 18 februarie 2022, feribotul EUROFERRY OLYMPIA, sub pavilion italian, de la Grimaldi Euromed, cu 239 de pasageri și 51 de pasageri la bord și multe camioane și mașini, a luat foc într-unul dintre garajele vehiculelor sale în timp ce naviga de la Igoumenitsa, Grecia, către Brindisi, Italia. . Majoritatea pasagerilor au abandonat nava lângă bărcile de salvare și au ajuns înapoi în Kerkyra, Grecia, multe ore mai târziu; unii dintre ei au trebuit internați; din păcate, unii dintre pasageri sunt încă dispăruți, iar alții au murit.

 

Pentru noi, ca avocați reprezentând victimele unor tragedii maritime majore de acest gen, este extrem de frustrant să aflăm că și în 2022, an de an, tragedii ca aceasta continuă să aibă loc.

 

Pe baza detaliilor raportate până acum, se pare că acest accident maritim major este o replică a tragediei maritime a ro-ro-ului NORMAN ATLANTIC care s-a petrecut în 2014 în aceleași împrejurări, pe aceeași rută maritimă și cel mai probabil pentru foarte similare. motive si cauze.

 

În calitate de avocați cu experiență în multe cazuri importante, am reprezentat cu succes și cel mai mare grup de supraviețuitori și familii de pasageri decedați pe Norman Atlantic, permițându-le să recupereze pierderile pecuniare și morale, iar astăzi și dumneavoastră aveți dreptul să revendicați pentru despăgubiri pentru pierderile dumneavoastră din cauza EUROFERRY OLYMPIA și suntem disponibili să vă asistăm.

 

Asistăm deja persoane la bordul EUROFERRY OLYMPIA.

 

 

DREPTURI ALE PASAGERILOR ȘI COMPANIILOR DE CAMIOANE/DREPTURILE PROPRIETARILOR – CE TREBUIE SĂ FACEȚI, PUTEȚI FACE ȘI NU TREBUIE FACEȚI.

 

Familiile pasagerilor care, din păcate, vor fi în cele din urmă declarați morți, dar și toți pasagerii supraviețuitori salvați, inclusiv șoferii de camion, au drepturi considerabile la despăgubiri pentru pierderi de vieți omenești, vătămări personale, dureri și suferințe psihologice, daune morale, pierderi de efecte personale, pierderi. a vehiculelor lor și orice alte daune.

Aceștia au pretenții împotriva proprietarilor și beneficiarilor efectivi/navlositorii navei și pretenții directe împotriva companiilor lor de asigurări, în conformitate cu Convenția de la Atena și cu Regulamentul UE 392/2009 privind răspunderea transportatorilor de pasageri pe mare.

 

Firmele/proprietarii de camioane vor avea dreptul de a pretinde contravaloarea vehiculelor, bunurilor transportate si orice alte daune materiale rezultate in urma accidentului.

 

Vă vom ajuta în recuperarea daunelor financiare și morale.

 

Astfel de pretenții împotriva companiilor și asigurătorilor acestora pot fi supuse unor limite monetare maxime stabilite de lege. Cu toate acestea – important – este posibil să se depășească limitările monetare dacă se dovedește răspunderea imprudentă a armatorilor/navlositorilor navei și dacă revendicările sunt extinse pentru a include terți, cum ar fi, de exemplu, cei care au construit și/sau au certificat o navă nepotrivită. , a cărei răspundere nu intră sub incidența limitărilor bănești ale răspunderii.

 

Putem depăși anumite plafoane ale compensației în favoarea transportatorilor de transport maritim prin explorarea datoriilor altor entități potențial răspunzătoare. Drepturile dumneavoastră vor fi recunoscute în totalitate.

 

Din păcate, termenele de prescripție pentru acțiunile împotriva armatorilor/transportatorilor sunt relativ scurte: un (1) an pentru cererile de mărfuri și doi (2) ani pentru revendicările pasagerilor. Aceasta înseamnă că, dacă entitățile responsabile nu vor accepta să plătească în mod voluntar, persoanele și entitățile pagube vor trebui să devină active cât mai curând posibil în căutarea protecției drepturilor lor.

 

Este important ca reclamanții să își numească experții tehnici și juridici cât mai curând posibil pentru a participa la investigațiile care sunt deja în desfășurare.

 

De asemenea, vă încurajăm să vă abțineți de la semnarea oricăror documente cu orice parte înainte de a vă consulta mai întâi cu avocați cu experiență în probleme maritime.

 

 

CINE SUNTEM: ECHIPA NOASTRA, EXPERIENTA NOASTRA IN INCIDENTE MARITIME.

 

Suntem foarte specializați și avem o experiență vastă în cazuri internaționale de vătămare corporală și accidente mortale.

 

Din anul 2000, firmele noastre au gestionat cele mai importante și tragice cazuri maritime în numele reclamanților, unele dintre acestea sunt:

 

EXPRESS SAMINA, în largul insulei Paros din Grecia (anul 2000) 82 de morți.

AL SALAM BOCCACCIO ’98”, Marea Roșie, Egipt (an 2006) 1031 decese.

COSTA CONCORDIA, în largul insulei Giglio, Italia (anul 2012) 32 de decese.

ATLANTICUL NORMAN, în largul coastelor grecești ale Adriaticii (anul 2014) 31 de decese.

 

AL SALAM BOCCACCIO 98 este cel mai mare proces de tragedie maritimă pe rol în lume în prezent.

 

NORMAN ATLANTIC este o tragedie maritimă foarte asemănătoare cu EUROFERRY OLYMPIA s-a întâmplat din nou în aceeași zonă, când feribotul a luat foc și s-au înregistrat multe victime între pasageri.

 

Este o similitudine izbitoare faptul că cu EUROFERRY OLYMPIA se pare că avem o altă alarmă de incendiu întârziată și o altă eșec a navei de a suprima incendiul.

 

În cazul NORMAN ATLANTIC, cele trei firme noastre de avocatură au reprezentat peste 150 de pasageri, inclusiv pasagerii supraviețuitori și familiile a 10 pasageri decedați și dispăruți.

După cum s-a spus, acesta a fost de departe cel mai mare grup de victime ale oricăruia dintre procesele aflate în curs, fie în Italia, fie în Grecia, și am participat activ la investigațiile faptice. Am urmat procesele penale în ambele țări; în plus, am introdus cereri de despăgubire în fața instanțelor italiene nu numai împotriva armatorilor și navlositorilor (transportatorii), ci și împotriva constructorilor de nave pentru proiectarea și construcția navei defecte și neadecvate și împotriva societății italiene de clasificare a navei RINA, pentru certificare. o navă nepotrivită. Am angajat experți foarte specializați (arhitecți navali, pompieri, ingineri, experți ISM, medici specialiști etc) și cazul s-a încheiat cu mare succes pentru clienții noștri care au primit premii foarte mari.

 

Am contribuit la dezvoltarea responsabilităților organizațiilor și societăților de clasificare recunoscute prin obținerea hotărârii revoluționare din 2020 a Curții de Justiție a Uniunii Europene care a refuzat imunitatea statului față de o societate italiană de clasificare și certificare (cauza C-641/18) , aceasta firma fiind holdingul celui care a clasificat si certificat EUROFERRY OLYMPIA.

 

 

CUM SA ȚI PROTEJAȚI DREPTURILE ÎN TRAGEDIA EUROFERRY OLYMPIA.

 

Sunați și consultați-ne pentru a avea o descriere detaliată a ceea ce se va întâmpla în continuare.

Fiți informat că aveți o cerere fie numai în calitate de pasager, fie în calitate de pasager și proprietar al mărfurilor avariate (adică ați fost pe navă cu camionul dvs. mic), sau ați putea fi o companie care deține numai un vehicul avariat (adică camionul a fost condus de un angajat), sau proprietarul unei companii numai de bunuri deteriorate (adică fructe proaspete transportate într-un camion de către o terță parte).

De asemenea, puteți fi, în mod tragic, o familie de pasageri decedați sau dispăruți.

 

În calitate de supraviețuitor, ar trebui să țineți cont de următoarele:

 

  • daca suferiti de simptome sau tulburari de orice fel, sau simplu stres, contactati-va medicul sau orice alt specialist pentru a primi cele mai bune tratamente; păstrează toate dovezile medicale, inclusiv rețetele farmaceutice;
  • păstrează toate chitanțele de plăți legate de accident, precum și documentele care dovedesc bunurile personale de la bord și valoarea acestora (facturi etc.);
  • păstrați toate videoclipurile, fotografiile, datele de pe telefonul mobil și înregistrările referitoare la accident și imediat după;
  • păstrați, tipăriți, copiați toate dovezile legate de călătorie, inclusiv biletele, e-mailurile de voucher, pliante cu instrucțiuni de siguranță, referitoare la călătoria dumneavoastră la bordul EUROFERRY OLYMPIA;
  • nu semnați niciun fel de document contractual privind daunele/pierderile dumneavoastră prezentate de către transportator/armator sau orice altă persoană/companie care acționează în numele acestora, inclusiv asigurătorii; dacă sunteți rudă cu un pasager care a murit, aveți dreptul să primiți plăți intermediare fără a semna niciun fel de eliberare; în raport cu accidentele anterioare unele organizaţii de consumatori au promovat decontări scăzute şi nesatisfăcătoare cu armatorii.

 

Este important ca toate persoanele prejudiciate de acest accident să se implice cât mai curând posibil, în calitate de victime și reclamanți, în toate procedurile care sunt deja și vor avea loc la momentul potrivit în Grecia și Italia, inclusiv:

 

  • investigațiile întreprinse de autorități; în calitate de avocați reprezentând persoanele prejudiciate vom numi experți tehnici, vom depune cereri pentru acțiuni suplimentare în anchete etc.; victimele trebuie să se implice încă de la început cu proprii avocați și experți specializați pentru a se asigura că nimic nu este neglijat de către autoritățile de anchetă;
  • orice proceduri penale și procese ulterioare împotriva persoanelor răspunzătoare (procedurile preliminare penale au început deja la Corfu, Grecia; Procurorul Public a deschis dosar penal, a audiat comandantul și mecanicii navei, a început audierile martorilor asupra echipajului și a salvat pasageri);
  • proceduri civile pentru despăgubiri care pot fi introduse în jurisdicția italiană sau greacă; aceste două opțiuni vor trebui examinate cu atenție, deoarece există mai mulți factori pro și împotriva fiecărei jurisdicții; în cazul NORMAN ATLANTIC echipa noastră a introdus pretenții în instanțele italiene din cauza nivelului mai ridicat al despăgubirilor acordate de obicei, iar această strategie s-a dovedit mai benefică pentru clienții noștri.

 

 

CONDIȚII DE RETENȚIE

 

Vom solicita reclamanților să semneze o autorizație-reținere și, în timp util, o procură legalizată. Conform acordurilor noastre contractuale, toate costurile și cheltuielile de urmărire a pretențiilor vor fi avansate de către avocați (inclusiv experți tehnici) și vor fi returnate avocaților numai în cazul finalizării cu succes a cauzei și a plății despăgubirilor către reclamanți, în caz contrar vor fi suportate de avocații care le vor fi avansat.

 

CONTACTE

 

Vorbim toate limbile implicate.

Nu ezitați să ne sunați aici: apeluri vocale/Whatsapp: +39 379 1007475

  • Cabinetele de avocatură ale Pavlakis-Moschos & Associates: +30 210 41 80 700 , Silina Pavlakis, e-mail: silinapavlakis@pavlakis-moschos.gr, site: www.pavlakis-moschos.gr
  • Cabinetele de avocatura Ambrosio & Commodo: tel. +39 011 545054 , Stefano Bertone, e-mail: bertone@ambrosioecommodo.it, site-ul web: www.ambrosioecommodo.it
  • Cabinetele de avocatura Bona Oliva & Associati: tel. +39 011 5111005 , Giulia Oberto , e-mail: oberto@mbolaw.it, site web: www.mbolaw.it

 

 

Detalii nave:

 

Proprietar înregistrat: GRIMALDI EUROMED SPA, Via Marchese Campodisola 13, 80133 Napoli NA, Italia

Manager ISM: GRIMALDI EUROMED SPA, Via Marchese Campodisola 13, 80133 Napoli NA, Italia.

Manager nave/Director comercial: GRIMALDI GROUP SPA, Via Marchese Campodisola 13, 80133 Napoli NA, Italia.

Construit de: Stocznia Gdanska SA, Polonia.

Clasificare: 07.02.2020 de către „Registro Italiano Navale” 7.2.2020

Certificat de management al siguranței: „Registro Italiano Navale”

Clubul P&I: Clubul P&I standard conform Charles Taylor & Co

Dimensiuni : 183,00 x 28,70 x 6,80 m.

Noduri: 21,3.

Pasagerii. 600

Ελληνικά

Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΟΥEUROFERRY OLYMPIAΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ

 

Στις 18 Φεβρουαρίου 2022 ξέσπασε πυρκαγιά στο υπό ιταλική σημαία επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο EUROFERRY OLYMPIA, της Grimaldi Euromed, που μετέφερε, κατά πληροφορίες, 239 επιβάτες και 51 μέλη πληρώματος και μεγάλο αριθμό φορτηγών και οχημάτων, κατά την διάρκεια ταξιδίου του από Ηγουμενίοτσα  Ηγουμενίτσα προς Μπρίντιζι, Ιταλίας. H πλειοψηφία των επιβατών εγκατέλειψε το πλοίο με τις σωστικές λέμβους και έφθασαν στην Κέρκυρα ώρες αργότερα. Μερικοί εξ αυτών χρειάστηκε να νοσηλευτούν. Δυστυχώς μερικοί εκ των επιβατών είναι ακόμα αγνοούμενοι ενώ βρέθηκαν και σοροί θανόντων.

Ως δικηγόρων που εκπροσωπούμε θύματα ναυτικών ατυχημάτων τέτοιου είδους, μας είναι εξαιρετικά απογοητευτικό και εξοργιστικό να εξακολουθούν ακόμα το έτος 2022 να συμβαίνουν ατυχήματα όπως αυτό.

Σύμφωνα με όσα έχουν δημοσιευθεί μέχρι τώρα φαίνεται ότι αυτή η μεγάλη ναυτική τραγωδία είναι ένα αντίγραφο εκείνης του ΕΓ/ΟΓ NORMAN ATLANTIC που συνέβη το έτος 2014, υπό τις ίδιες συνθήκες, στην ίδια διαδρομή και πολύ πιθανόν από τις ίδιες αιτίες και για παρόμοιους λόγους.

Με την εμπειρία μας από τον χειρισμό πολλών υποθέσεων πολυπρόσωπων ατυχημάτων, εκπροσωπήσαμε με επιτυχία μεγάλη ομάδα διασωθέντων επιβατών και τις οικογένειες θανόντων και αγνοουμένων επιβατών του NORMAN ATLANTIC, οι οποίοι αποζημιώθηκαν για τις οικονομικές ζημίες και για την ηθική τους βλάβη. Αντίστοιχα οι επιβάτες του EUROFERRY OLYMPIA έχουν δικαίωμα να αξιώσουν αποκατάσταση για όλες τις ζημίες τους.

Η ομάδα μας ήδη παρέχει νομικές υπηρεσίες σε πρόσωπα που βρίσκονταν στο EUROFERRY OLYMPIA.

 

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΤΗΓΩΝΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ

Οι οικογένειες των επιβατών που ενδέχεται τελικά να θεωρηθούν απωλεσθέντες, καθώς επίσης όλοι οι διασωθέντες επιβάτες συμπεριλαμβανομένων των οδηγών φορτηγών, έχουν σημαντικά δικαιώματα για αποζημίωσή τους, για απώλεια ζωής, βλάβη της υγείας τους, ψυχολογικές επιπτώσεις, ηθική τους βλάβη, απώλεια των προσωπικών τους αντικειμένων, απώλεια των οχημάτων τους και κάθε άλλη ζημία τους.

Έχουν αξιώσεις κατά των πλοιοκτητών και εφοπλιστών και ναυλωτών του πλοίου και ευθεία αξίωση κατά των ασφαλιστών τους, σύμφωνα με την Διεθνή Σύμβαση των Αθηνών και τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 392/2009 για την ευθύνη του θαλάσσιου μεταφορέα μεταφοράς επιβατών.

Εταιρείες ιδιοκτήτριες φορτηγών έχουν αξιώσεις για την αξία των οχημάτων τους, τα μεταφερόμενα προϊόντα και άλλες επακόλουθες ζημίες που προκλήθηκαν από το ατύχημα και οι οποίες δεν καλύπτονται από τις ασφάλειές τους.

Αυτές οι απαιτήσεις κατά πλοιοκτητών και των ασφαλιστών τους ενδέχεται να υπόκεινται σε περιορισμό σε ανώτατα όρια  που τίθενται από το νόμο. Εν τούτοις, μπορεί να είναι δυνατόν να ξεπεραστούν τα όρια αυτά εάν αποδειχθεί βαρεία ευθύνη των πλοιοκτητών/ναυλωτών του πλοίου και/ή εάν οι απαιτήσεις επεκταθούν ώστε να συμπεριλάβουν τρίτα πρόσωπα, όπως π.χ. τους κατασκευαστές και/ή εκείνους που πιστοποίησαν την καταλληλότητα ενός ανασφαλούς πλοίου, δεδομένου ότι η ευθύνη αυτών δεν υπόκειται σε ποσοτικούς περιορισμούς.

Οι παραγραφές και προθεσμίες για αξιώσεις κατά των πλοιοκτητών/μεταφορέων είναι σχετικά σύντομες: ένα (1) έτος για απαιτήσεις εμπορευμάτων και δύο (2) έτη για απαιτήσεις επιβατών. Αυτό σημαίνει ότι εάν τα υπεύθυνα πρόσωπα δεν καταβάλουν αποζημιώσεις οικειοθελώς, θα πρέπει να κινητοποιηθούν εγκαίρως οι δικαιούχοι για να αξιώσουν τις απαιτήσεις τους.

Είναι σημαντικό να διορίσουν οι δικαιούχοι τους δικούς τους τεχνικούς συμβούλους και τους νομικούς τους συμβούλους το συντομότερο δυνατόν, έτσι ώστε να προστατευθούν τα δικαιώματά τους.

Επίσης, θα συμβουλεύαμε να αποφύγουν οι επιβάτες και θύματα να υπογράψουν έγγραφα προς οποιοδήποτε μέρος πριν να λάβουν επαρκή και εξειδικευμένη νομική συμβουλή.

 

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ: Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ, Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΑΣ ΣΕ ΝΑΥΤΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

Έχουμε υψηλή εξειδίκευση και εμπειρία σε διεθνείς υποθέσεις ατυχημάτων.

Από το έτος 2000 τα γραφεία μας έχουν χειρισθεί σημαντικά πολυπρόσωπα ναυτικά ατυχήματα, μερικά εκ των οποίων είναι τα ακόλουθα:

  • EXPRESS SAMINA, ανοιχτά της νήσου Πάρου στην Ελλάδα (έτος 2000) 82 θανόντες
  • AL SALAM BOCCACCIO”98”, Ερυθρά Θάλασσα (έτος 2006) 1031 θανόντες
  • COSTA CONCORDIA, ανοιχτά της νήσου Giglio στην Ιταλία (έτος 2012, 32 θανόντες
  • ΝORMAN ATLANTIC, Αδριατική (έτος 2014) 31 θανόντες.

Το ατύχημα του NORMAN ATLANTIC έχει πολύ μεγάλες ομοιότητες με την ναυτική τραγωδία του EUROFERRY OLYMPIA, που συνέβη στην ίδια θαλάσσια περιοχή, με πυρκαγιά επί του πλοίου και με πολλά θύματα μεταξύ των επιβατών.

Και στο  EUROFERRY OLYMPIA φαίνεται ότι είχαμε έναν καθυστερημένο συναγερμό φωτιάς και μια επανάληψη αποτυχίας των πυροσβεστικών συστημάτων του πλοίου να περιορίσουν και κατασβέσουν την φωτιά.

Στην υπόθεση του NORMAN ATLANTIC τα τρία γραφεία μας εκπροσώπησαν περισσότερους από 150 επιβάτες συμπεριλαμβανομένων διασωθέντων επιβατών και δέκα οικογενειών θανόντων και αγνοουμένων.

Ήταν η μεγαλύτερη ομαδική αγωγή θυμάτων  στην Ελλάδα και στην Ιταλία και για την υποστήριξή της συμμετείχαμε ενεργά στις διερευνήσεις. Εκπροσωπήσαμε τα θύματα στις ποινικές δίκες και στις δύο χώρες. Επίσης ασκήσαμε για λογαριασμό τους αστικές αγωγές για αποζημιώσεις στα δικαστήρια της Ιταλίας, όχι μόνο εναντίον των πλοιοκτητών και ναυλωτών (των μεταφορέων) αλλά και κατά του ναυπηγείου για ελαττωματικό και αναξιοόπλοο σχεδιασμό και ναυπήγηση του πλοίου και κατά του νηογνώμονα RINA για πιστοποίηση αναξιόπλοου πλοίου. Διορίσαμε ειδικευμένους τεχνικούς συμβούλους (ναυπηγούς, ειδικούς σε πυρκαγιές, μηχανικούς, εξειδικευμένους στον Κώδικα Ασφαλούς Διαχείρισης, γιατρούς κ.α.) και η υπόθεση έληξε με επιτυχία για τους εντολείς μας τους οποίους δόθηκαν σημαντικές αποζημιώσεις.

Εκπροσωπήσαμε με επιτυχία θύματα διαφορετικών εθνικοτήτων αξιώνοντας αποζημίωση από πολλαπλούς υπευθύνους, δηλαδή τους πλοιοκτήτες, τους ναυλωτές, το ναυπηγείο, τον νηογνώμονα.

Το ναυτικό ατύχημα του AL SALΑΜ BOCCACCIO είναι η μεγαλύτερη ναυτική τραγωδία που βρίσκεται στα δικαστήρια αυτή την στιγμή. Στην υπόθεση αυτή συμβάλαμε στην εδραίωση της ευθύνης νηογνωμόνων και αναγνωρισμένων οργανισμών με την επιτυχία το έτος 2020 της πρωτοποριακής  απόφασης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου (υπόθεση C-641/18) που αρνήθηκε σε ιταλική εταιρεία που είναι η μητρική του νηογνώμονα που πιστοποίησε και το EUROFERRY OLYMPIA το προνόμιο ετεροδικίας του κράτους της σημαίας του πλοίου.

 

ΠΩΣ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΤΟΥ EUROFERRY OLYMPIA

Ζητήστε εξειδικευμένη νομική συμβουλή

Να σημειωθεί ότι έχετε δικαιώματα ως επιβάτης μόνο ή τραγικός συγγενής απωλεσθέντος επιβάτη, είτε ως επιβάτης και ιδιοκτήτης οχήματος ή εμπορευμάτων που καταστράφηκαν (π.χ. επιβαίνατε στο πλοίο με το φορτηγό σας), είτε ως ιδιοκτήτης οχήματος ή εμπορευμάτων μόνο (π.χ. ιδιοκτήτης φορτηγού που μετέφερε εμπορεύματα που ανήκαν σε τρίτον).

 

Οι διασωθέντες επιβάτες θα πρέπει να σημειώσουν τα ακόλουθα:

  • σε περίπτωση που παρουσιάζετε κάποια συμπτώματα ή διαταραχή ή απλώς άγχος ή στρες, απευθυνθείτε στο γιατρό σας ή σε ειδικό ιατρό για να λάβετε κατάλληλη θεραπεία και κρατήστε αντίγραφα όλων των σχετικών βεβαιώσεων, διαγνώσεων, συνταγογραφήσεων,
  • φυλάξτε τις αποδείξεις για κάθε δαπάνη σας που σχετίζεται με το ατύχημα και έγγραφα που αποδεικνύουν τα προσωπικά σας αντικείμενα στο πλοίο και την αξία τους (αποδείξεις κλπ),
  • φυλάξτε μαγνητοσκοπήσεις, φωτογραφίες, video, καταγραφές σε κινητά τηλέφωνα που αφορούν το ταξίδι και το ναυτικό ατύχημα,
  • φυλάξτε και εκτυπώστε τα ταξιδιωτικά έγγραφα που αφορούν το ταξίδι σας με το πλοίο, εισιτήρια, φορτωτικές, ηλεκτρονική αλληλογραφία κρατήσεων, φυλλάδια του πλοίου κλπ που τυχόν έχετε στην κατοχή σας,
  • μην υπογράψετε έγγραφα που αφορούν τις ζημίες σας που τυχόν σας ζητηθούν από τον θαλάσσιο μεταφορέα, τον πλοιοκτήτη ή οποιονδήποτε άλλο ενεργεί για λογαριασμό τους είτε τους ασφαλιστές τους. Εάν είσαστε συγγενής θανόντος επιβάτη δικαιούσθε να λάβετε κάποια προκαταβολή χωρίς να πρέπει να υπογράψετε οποιαδήποτε παραίτηση από δικαιώματα. Σε προηγούμενα ναυτικά ατυχήματα κάποιες ενώσεις καταναλωτών προώθησαν χαμηλές και μη ικανοποιητικές λύσεις συμβιβασμού απαιτήσεων.

 

Τα θύματα του ναυτικού ατυχήματος είναι σημαντικό να παρέμβουν όσο το δυνατόν συντομότερα σε όλες τις διαδικασίες που είναι ήδη σε εξέλιξη στην Ελλάδα και στην Ιταλία, όπως:

  • στην διαδικασία της διερεύνησης που γίνεται από τις αρμόδιες Αρχές. Μέσω των δικηγόρων που τους εκπροσωπούν θα διορίσουν τα θύματα τεχνικούς εμπειρογνώμονες, θα υποβάλλουν ενδεχομένως αιτήματα για επιπλέον ενέργειες στην διερεύνηση κλπ. Η συμμετοχή των θυμάτων στην διερεύνηση του ατυχήματος από την αρχή με τους δικούς τους εξειδικευμένους νομικούς και τεχνικούς συμβούλους είναι σημαντική προκειμένου να εξασφαλίσουν ότι δεν θα παραμεληθεί ή υποβαθμιστεί κάποιο σημείο
  • στις ποινικές διαδικασίες και δίκες που θα ακολουθήσουν κατά των υπευθύνων προσώπων σα Ιταλικά και/ή στα Ελληνικά δικαστήρια (η ποινική προδικασία έχει ήδη ξεκινήσει στην Κέρκυρα, όπου ο αρμόδιος Εισαγγελέας έχει διατάξει προδικαστική έρευνα και προχωράει σε μαρτυρική εξέταση του πλοιάρχου και μελών του πληρώματος του πλοίου και διασωθέντων επιβατών)
  • στις αστικές διαδικασίες για αξίωση αποζημιώσεων στα Ιταλικά και/ή στα Ελληνικά δικαστήρια. Η επιλογή των δικαστηρίων θα ασκηθούν οι αστικές αγωγές θα πρέπει να αποφασιστεί μετά από προσεκτική εξέταση και μελέτη των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων κάθε δυνατότητας ανάλογα με τα στοιχεία που θα υπάρξουν. Στην περίπτωση του NORMAN ATLANTIC η ομάδα μας άσκησε αστικές αγωγές στα Ιταλικά δικαστήρια επειδή κρίθηκε ότι κατά κανόνα επιδικάζουν ψηλότερες αποζημιώσεις και η στρατηγική αυτή αποδείχθηκε επωφελής για τα θύματα.

 

Για την εκπροσώπηση των θυμάτων είναι αναγκαία Εξουσιοδότηση-Ανάθεση Εντολής και, εν καιρώ, θα απαιτηθούν συμβολαιογραφικά πληρεξούσια. Οι δαπάνες για τον χειρισμό θα προκαταβληθούν από τους δικηγόρους, συμπεριλαμβανομένων αμοιβών τεχνικών συμβούλων και εμπειρογνωμόνων, και θα επιστραφούν σε αυτούς μόνο σε περίπτωση επιτυχούς ολοκλήρωσης της υπόθεσης και πληρωμής των αποζημιώσεων των εντολέων, διαφορετικά θα επιβαρύνουν τους δικηγόρους που τις προκατέβαλαν.

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μπορείτε να επικοινωνήσετε στα ακόλουθα: φωνητικές κλήσεις/Whatsapp: +39 379 1007475

 

Χαρακτηριστικά πλοίου

Registered owner: GRIMALDI EUROMED SPA, Via Marchese Campodisola 13, 80133 Naples NA, Italy

ISM Manager: GRIMALDI EUROMED SPA, Via Marchese Campodisola 13, 80133 Naples NA, Italy.

Ship manager/Commercial manager: GRIMALDI GROUP SPA, Via Marchese Campodisola 13, 80133 Naples NA, Italy.

Built by: Stocznia Gdanska S.A, Poland.

Classification: 07.02.2020 by “Registro Italiano Navale” 7.2.2020

Safety management certificate: “Registro Italiano Navale”

P&I Club: Standard P&I Club per Charles Taylor & Co

Dimensions: 183,00 x 28,70 x 6,80 m.

Knots: 21,3.

Passengers: 600

Ambrosio & Commodo
Law Firm

Via Bertola, 2 – Torino 10121
Italy

Tel. +39 011 545054
Fax +39 011 531321

www.ambrosioecommodo.it

Bona Oliva e associati
Law Firm

Via Giannone, 1  – Torino 10121
Italy

Tel.      +39 011 5111005
Fax      +39 011 5150103

www.mbolaw.it

Pavlakis – Moschos & Associates
Law Firm

66 Filonos & II Merarhias Str.
Piraeus 185 35 – Greece

Tel. +30 210 4180700
Fax +30 210 4180770

www.pavlakis-moschos.gr

Menu
English English Italiano Italiano